Risc digital

Davant dels nous riscs a l’era digital i les noves lleis en matèria de protecció de dades és important contractar una assegurança per evitar qualsevol ensurt.

Amb la digitalització estan apareixent nous riscs que cal tenir presents, i així com adoptem mesures de seguretat digital i informàtica és important disposar d’una pòlissa d’assegurança que ens cobreixi en cas de sinistre.

Els diferents riscs als que ens exposem en l’era digital són els següents:

  • Programari maliciós
  • Falles en el sistema de seguretat
  • Filtracions i robatori de les dades de clients, proveïdors, …
  • Caigudes de la pàgina web
  • Pèrdua de copies de seguretat
  • Suplantació d’identitat

Tots aquests problemes poden ser ocasionats per falles informàtiques, per errors humans o per negligències però ens poden comportar greus conseqüències com la pèrdua de reputació, multes, despeses informàtiques… i és important disposar d’assegurances punteres que tinguin en compte aquests riscs.

A més a més aquest producte disposa d’un telèfon d’assistència 24h al dia i 365 dies l’any per ajudar-nos a actuar en cas d’ocasionar-se un sinistre d’aquestes característiques.

1 any amb renovació automàtica excepte expressa voluntat del client per escrit amb 1 mes d’antelació al venciment de la pòlissa.

  • Assegurança molt especifica per cobrir nous riscs no contemplats en altres tipus de pòlisses
  • Qualitat i seguretat d’una multinacional molt reconeguda en el sector
  • Tracte personalitzat
  • El gestor comercial també és qui gestiona el sinistre i et manté al corrent en tot moment. Transparència en el seguiment dels sinistres
  • No treballem amb intermediaris
  • Possibilitat de desplaçament per facilitar i agilitzar els tràmits
  • Quines dades he de facilitar per demanar un pressupost?

Per tal d’efectuar un pressupost ens cal saber l’activitat de l’empresa (disposar del seu registre de comerç), el nombre de treballadors i el seu volum de negoci anual (facturació).

  • Com notifico un sinistre?

Cal trucar al telèfon d’assistència d’Europ Assistance especificat en les condicions particulars per donar d’alta el sinistre i ells ens indicaran el nº de dossier associat. Seguidament cal enviar un Mail a generali@andorra.ad per tal de notificar el sinistre i indicar el nº de dossier assignat per Europ Assistance.

  • Com puc rescindir la meva pòlissa d’assegurança?

Els contractes d’assegurança tenen una vigència d’un any. Per tant,  per rescindir el contracte se’ns ha de notificar per escrit (via Mail o carta) abans d’un mes del venciment de la pòlissa.

Sol·licita un pressupost sense compromís.

Omple el formulari amb les teves dates personals, tipus d’assegurançes i el nom del producte que t’agradaria contractar. Ens posarem en contacte el més aviat possible.

    Dades personals


    Quin perfil tens

    [group tipus-particulars]

    Tipus d’assegurances


    [group nom-malaltia]

    Nom de l’assegurança


    [/group]
    [group nom-jubilacio]

    Nom de l’assegurança


    [/group]
    [group nom-vehicles]

    Nom de l’assegurança


    [/group]
    [group nom-habitatge]

    Nom de l’assegurança


    [/group]
    [group nom-oci]

    Nom de l’assegurança


    [/group]
    [group nom-viatge]

    Nom de l’assegurança


    [/group]
    [/group]

    [group tipus-autonoms]

    Tipus d’assegurances


    [group nom-multirisc]

    Nom de l’assegurança


    [/group]
    [group nom-jubilacio-aut]

    Nom de l’assegurança


    [/group]
    [group nom-comercial]

    Nom de l’assegurança


    [/group]
    [group nom-bens]

    Nom de l’assegurança


    [/group]
    [/group]
    [/group]

    [group tipus-empreses]

    Tipus d’assegurances

    [group nom-collectiva]

    Nom de l’assegurança


    [/group]
    [group nom-multirisc-emp]

    Nom de l’assegurança


    [/group]
    [group nom-flotes]

    Nom de l’assegurança


    [/group]
    [group nom-bens-emp]

    Nom de l’assegurança


    [/group]
    [group nom-viatges-emp]

    Nom de l’assegurança


    [/group]
    [/group]