Assegurança per tots aquells treballadors que viatgen sovint per motius professionals ja sigui a Europa (opció 1) o al món sencer (opció 2).
Assegurança per a viatges professionals
Tens gent treballant a l’empresa que viatja sovint? Contracta una assegurança per protegir-los en cas de necessitar assistència mèdica, hospitalització, repatriació,…
Com a base, aquest producte cobreix l’assistència mèdica, l’hospitalització i la repatriació. A més a més es pot complementar el producte amb garanties opcionals com:
- Garantia individual d’accident
- Garantia d’equipatge
- Garantia de vehicle
- Responsabilitat civil
- Garantia en cas de retards aeris
- Garantia d’agressió
- Garantia de prevenció de riscs relacionats amb la mobilitat
- Garantia d’anul·lació de viatge
1 any amb renovació automàtica excepte expressa voluntat del client per escrit amb 1 mes d’antelació al venciment de la pòlissa.
Anual.
- Producte específic per desplaçaments per negocis
- Companyia líder a Europa en assegurances de viatges
- Altes garanties
- Cobertura mundial amb excepció de països immersos en conflictes bèl·lics.
- Servei d’assistència telefònica 24h durant 365 dies l’any.
- Tracte personalitzat
- Servei de valor afegit
- Que cal fer en cas de sinistre?
Trucar al telèfon +33 141 85 85 85 i indicar el nº de contracte, la situació i mencionar que es tracta d’un contracte emès a Andorra.
- En quins casos haig d’avançar els diners?
Només en el cas d’imports petits. Però sempre cal trucar al número d’assistència +33 141 85 85 85 , Europ Assistance et donarà l’autorització convenient, et farà les gestions necessàries i farà la presa en càrrec de les despeses de major import.
- Si escullo jo i pago el servei em tornen els diners?
Sempre cal trucar prèviament al telèfon d’assistència d’Europ Assistance i ells ens donaran un nº de dossier i ens indicaran els passos a seguir. Sense autorització prèvia no es tornaran els diners.
- Quins països estan exclosos?
Aquells països en situació de guerra i/o altres conflictes bèl·lics. Ho podeu consultar enviant un Mail a generali@generali.ad ja que depenent l’actualitat aquesta llista de països pot canviar.
- Es pot pagar mitjançant pagament fraccionat?
Aquesta modalitat de pagament no està acceptada per Europ Assistance.
Sol·licita un pressupost sense compromís.
Omple el formulari amb les teves dates personals, tipus d’assegurançes i el nom del producte que t’agradaria contractar. Ens posarem en contacte el més aviat possible.