Amb la digitalització estan apareixent nous riscs que cal tenir presents, i així com adoptem mesures de seguretat digital i informàtica és important disposar d’una pòlissa d’assegurança que ens cobreixi en cas de sinistre.
Risc digital
Davant dels nous riscs a l’era digital i les noves lleis en matèria de protecció de dades és important contractar una assegurança per evitar qualsevol ensurt.
Els diferents riscs als que ens exposem en l’era digital són els següents:
- Programari maliciós
- Falles en el sistema de seguretat
- Filtracions i robatori de les dades de clients, proveïdors, …
- Caigudes de la pàgina web
- Pèrdua de copies de seguretat
- Suplantació d’identitat
Tots aquests problemes poden ser ocasionats per falles informàtiques, per errors humans o per negligències però ens poden comportar greus conseqüències com la pèrdua de reputació, multes, despeses informàtiques… i és important disposar d’assegurances punteres que tinguin en compte aquests riscs.
A més a més aquest producte disposa d’un telèfon d’assistència 24h al dia i 365 dies l’any per ajudar-nos a actuar en cas d’ocasionar-se un sinistre d’aquestes característiques.
Anual
- Assegurança molt especifica per cobrir nous riscs no contemplats en altres tipus de pòlisses
- Qualitat i seguretat d’una multinacional molt reconeguda en el sector
- Tracte personalitzat
- El gestor comercial també és qui gestiona el sinistre i et manté al corrent en tot moment. Transparència en el seguiment dels sinistres
- No treballem amb intermediaris
- Possibilitat de desplaçament per facilitar i agilitzar els tràmits
- Quines dades he de facilitar per demanar un pressupost?
- Per tal d’efectuar un pressupost ens cal saber l’activitat de l’empresa (disposar del seu registre de comerç), el nombre de treballadors i el seu volum de negoci anual (facturació).
- Com notifico un sinistre?
- Cal trucar al telèfon d’assistència d’Europ Assistance especificat en les condicions particulars per donar d’alta el sinistre i ells ens indicaran el nº de dossier associat. Seguidament cal enviar un Mail a generali@andorra.ad per tal de notificar el sinistre i indicar el nº de dossier assignat per Europ Assistance.
- Com puc rescindir la meva pòlissa d’assegurança?
- Els contractes d’assegurança tenen una vigència d’un any. Per tant, per rescindir el contracte se’ns ha de notificar per escrit (via Mail o carta) abans d’un mes del venciment de la pòlissa.
Sol·licita un pressupost sense compromís.
Omple el formulari amb les teves dates personals, tipus d’assegurançes i el nom del producte que t’agradaria contractar. Ens posarem en contacte el més aviat possible.