Assegurança que et cobreix per tots aquells viatges que realitzis durant tot un any. L’assegurança té integrat un servei d’assistència 24h els 365 dies l’any.
Viatge anual
Assegurança multi viatge pels qui marxen diversos cops a l’any. Garanties específiques per als desplaçaments a l’estranger.
Pots escollir la zona de cobertura (Europa o tot el món), el nombre de persones que viatgen (1, 2 o família) i les garanties que més et convinguin d’un seguit de garanties a la carta que et proposem:
- Assistència: Fins a 1.000.000€ en despeses mèdiques, hospitalització i/o repatriació.
- Anul·lació de viatge: Fins a 8.000€ per persona i fins a 2 sinistres/any.
- Equipatge: Fins a 3.000€ en cas de pèrdua, robatori o destrucció.
- Accident de viatge: Fins a 50.000€ en cas d’invalidesa o defunció.
1 any amb renovació automàtica excepte expressa voluntat del client per escrit amb 1 mes d’antelació al venciment de la pòlissa.
Anual
- Cobreix múltiples viatges
- Companyia líder a Europa en assegurances de viatges
- Altes garanties
- Cobertura mundial amb excepció de països immersos en conflictes bèl·lics.
- Servei d’assistència telefònica 24h durant 365 dies l’any.
- Tracte personalitzat
- Servei de valor afegit
- Que cal fer en cas de sinistre?
Trucar al telèfon +33 141 85 85 85 i indicar el nº de contracte, la situació i mencionar que es tracta d’un contracte emès a Andorra.
- En quins casos haig d’avançar els diners?
Només en el cas d’imports petits. Però sempre cal trucar al número d’assistència +33 141 85 85 85 , Europ Assistance et donarà l’autorització convenient, et farà les gestions necessàries i farà la presa en càrrec de les despeses de major import.
- Si escullo jo i pago el servei em tornen els diners?
Sempre cal trucar prèviament al telèfon d’assistència d’Europ Assistance i ells ens donaran un nº de dossier i ens indicaran els passos a seguir. Sense autorització prèvia no es tornaran els diners.
- Quins països estan exclosos?
Aquells països en situació de guerra i/o altres conflictes bèl·lics. Ho podeu consultar enviant un Mail a generali@generali.ad ja que depenent l’actualitat aquesta llista de països pot canviar.
- Es pot pagar mitjançant pagament fraccionat?
Aquesta modalitat de pagament no està acceptada per Europ Assistance.
Sol·licita un pressupost sense compromís.
Omple el formulari amb les teves dates personals, tipus d’assegurançes i el nom del producte que t’agradaria contractar. Ens posarem en contacte el més aviat possible.